sâmbătă, 12 iulie 2014

Poezie - HIPERMETROPIE de Iulia Mihai

Poti trata hipermetropia prin alimentatie sanatoasa.Alimentele naturale joca un rol important, în special daca sunt bogate în in nutrienti. Aceasta este primul pas pe care trebuie sa-l iei in considerare pentru a vindeca hipermetropia.

"Sunt tristă pentru voi, chiar m-aţi crezut... Acum văd bine – mi-am schimbat ieri hipermetropia pe miopie şi văd de aproape tot ce, înainte, mi se pierdea în noapte, după ferestre culcate în somn de trăire... Acum văd bine cât m-am jucat cu mine şi m-am visat Iubire – resuscitare de oameni cărunţi la suflet, mărunţi în palmă... Dar, m-aţi crezut... Cine nu suferă de miopie, să îşi cumpere..."...Poezie - HIPERMETROPIE de Iulia Mihai

Hipermetropia are o prevalenţă ridicată la persoanele care nu practica obiceiuri sanatoase si care stau timp indelungat la calculator fara a face mici pauze.Persoanele de sex feminin care au hipermetropie prezintă, deseori, probleme mai grave, fata de barbati.

Pagini similare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu